Bel je even Apeldoorn? Dan kun je zomaar Sharon of Ronald aan de lijn krijgen. Hun specialiteit is klanten verder helpen. Met een antwoord op een prangende vraag of een oplossing voor iets waar je zelf niet uitkomt.
Als je schade hebt, moet er het een en ander geregeld worden. Wij helpen je daarbij.
Je kunt schade melden via de website, de app, of telefonisch. Dit kan 24/7. Bij spoedeisende gevallen, zoals noodgevallen aan huis of ernstige schade, komt er binnen 2 uur iemand langs om te helpen.
Als het nodig is, zorgen we meteen voor een noodreparatie, bijvoorbeeld bij een lekkage of andere urgente problemen.
Bij woningherstel werken we met gecertificeerde herstelpartners. Waar mogelijk herstellen ze de schade op een milieuverantwoordelijke manier.
Je kunt online foto’s en bijlagen uploaden, zoals aankoopbonnen of politierapporten, om het proces te versnellen. Dit kan eenvoudig via de app of ons klantportaal.
Na het melden van de schade regelen we het vervolg en houden je op de hoogte van de status. Dit kan digitaal of telefonisch.